Paradijs in Fiji deel 2 - Reisverslag uit Fiji Islands, Fiji van Arjan, Nicolette en Sifra - WaarBenJij.nu Paradijs in Fiji deel 2 - Reisverslag uit Fiji Islands, Fiji van Arjan, Nicolette en Sifra - WaarBenJij.nu

Paradijs in Fiji deel 2

Door: Arjan en Nicolette

Blijf op de hoogte en volg Arjan, Nicolette en Sifra

08 September 2015 | Fiji, Fiji Islands

Na een nachtje slapen op het grote eiland vertrekken we op woensdag 2 sept naar het eiland Mana. Het eiland is prachtig, blauwe zee, palmen, mooi strand en droog met zon! We zitten in een backpackers hotel in een 4 persoons kamer met eigen douche en toilet, basic maar in ieder geval nog betaalbaar op dit dure eiland. De service is helaas navenant. Er zijn nog even geen handdoeken....helaas niet meegekomen met de boot.... En de eerste twee dagen moeten we blijven vragen om handdoeken en of ze kamer willen schoonmaken. Na een daadkrachtig optreden van Arjan en gesprek met de manager hebben we eindelijk een schone kamer en schone handdoeken. Afijn, de rest is hier super. We hebben allebei mooie duiken gemaakt en genieten van t strand. Ook Sifra vindt t geweldig om met zand te spelen en te zwemmen. Morgen de laatste dag hier. Maandag de 7e september vertrekken we naar het hoofdeiland en blijven daar een week ( wat een rotleven!

• 08 September 2015 - 13:48

Jose:

Hoi, hoi,
    Fijn dat jullie zo genieten, en wat is het mooi daar!
    Geniet van alles
    Liefs van ons uit Ede

• 08 September 2015 - 21:06

Judith:

Wow! Da's weer wat anders dan alpaca's en maanlandschappen :-)

• 09 September 2015 - 16:03

Danielle:

Paradijs!!

• 09 September 2015 - 18:13

Marjolein Straten:

Hoi Arjan en Nicolette,

Wat hebben jullie al veel meegemaakt.
    Het ziet er allemaal prachtig uit!
    Geweldig dat we jullie een beetje kunnen volgen op deze indrukwekkende reis.
    Fijn ook dat Sifra het zo naar haar zin heeft.
    Het blijft natuurlijk spannend met de kleine meid.

De start van het jaar op de Regenboog ging niet helemaal zonder hindernissen.
    Lekkage door gestolen lood een inbraak en vorige week zelfs een cyberaanval.
    Ondanks alles is iedereen hard aan het werk en geniet ik lekker van het lesgeven.
    Wel raar hoor om groep yellow in mijn eentje te starten.
    Ik vind het heerlijk om zo veel te mogen werken maar mis mijn maatje natuurlijk wel :)

Ik kijk al weer uit naar jullie aankomende reisverslagen.
    Pas goed op elkaar en ga er vooral heel veel van genieten.

Groetjes,

Marjolein