Time flies - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Arjan, Nicolette en Sifra - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Arjan, Nicolette en Sifra - WaarBenJij.nu

Time flies

Door: Arjan en Nicolette

Blijf op de hoogte en volg Arjan, Nicolette en Sifra

18 Augustus 2015 | Ecuador, Puerto López

Time runs fast when you’re having fun!

Inmiddels zijn we alweer een week verder en lopen we achter met ons verslag. Vanuit Cuenca zijn we op maandag 10 augustus vertrokken met de bus naar Guayaquil. De start was goed, maar na zo’n driekwartier stonden we ineens stil. Bleek er net voor ons een ernstig ongeluk met een auto en een bus gebeurd te zijn. De weg was versperd en na enige tijd arriveerden alle hulpdiensten. Waarschijnlijk was de auto op de bus geknald aan de achterkant. Omringd door allerlei toeschouwers werden er mensen uit de auto gezaagd. Pas later werd de weg afgezet. Twee doden en waarschijnlijk twee gewonden. Dan bedenk je maar weer dat alles relatief is en het fijn is als je ergens (veel later) maar wel veilig aankomt.

In Guayaquil aangekomen zijn we nog even naar de boulevard gelopen. Deze is helemaal opgeknapt, en leuk om daar met name ook de locale mensen te bekijken (en zij ons

• 18 Augustus 2015 - 09:29

Marianne:

Hoi Nicolette, Arjan en Sifra,

Wat een andere wereld zeg, waar jullie nu zijn. En wat zal het genieten zijn om dit zo samen mee te maken. Fijn dat het ook met Sifra zo goed gaat. Heel leuk om te lezen en vooral de foto's geven een prachtig beeld van waar jullie nu zijn. Ik bekijk ze met veel plezier.
    Hier, bij PsyQ, gaat alles gewoon door, met de normale ups en downs, niet zoveel spectaculairs te melden. Het is wat rustiger doordat er steeds wel mensen op vakantie zijn, en dat is fijn. Eindelijk tijd om wat achterstand in te werken. Alleen nog deze week en maandag werken en dan heb ik eindelijk vakantie! Daar ben ik erg aan toe. Ik heb een leuk reisje naar Madeira op het oog, hoop dat het gaat lukken.

Nou, dit was het even voor nu. Geniet van alles wat jullie meemaken! Tot later!

Lieve groet,
    Marianne

• 18 Augustus 2015 - 19:20

Tanja Schaap:

Hoi Nicolette, Arjan en Sifra,

Wat maken jullie toch een hoop mooie dingen mee! Heerlijk om te kunnen lezen en kijken. Fijn dat het met jullie goed gaat.
    Hier een wat chaotische zomer omdat het met mn moeder niet goed gaat, maar daarover vertel ik jullie meer als jullie weer terug zijn. Praat niet lekker zo ;)
    Daarnaast nog wel twee weken doorgebracht op de camping bij mn schoonouders, met heerlijk weer! En over twee weken gaan we drie weken naar zuid frankrijk.
    En tussen de bedrijven door heeft wessel een andere baan aangenomen. Het ziet er toch nu echt naar uit dat we gaan verhuizen. Alleen de termijn staat niet vast ivm verbouwingen en alles regelen.
    Goede reis verder. Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!

Groetjes, tanja

• 27 Oktober 2015 - 09:10

Jantine:

Hoi meester Arjan,

Zoals u weet proberen we uw reis te volgen en zetten op de wereldkaart in de klas allerlei punten zodat we kunnen zien waar u bent. Ook hebben we de reisverslagen nog eens samen gelezen. Over dit verslag hebben we een vraag over de foto van de orka...? Heeft u deze zelf gezien?

Groetjes,
    Groep Blue